دستگیری داعشی های قلابی

دستگیری داعشی های قلابی سارقانی که به دروغ خود را داعشی معرفی کردند دستگیر شدند.

 اخباربین الملل,خبرهای بین الملل ,داعش

ساعت ۵ صبح ۱۲ آذر ۹۴ وقوع سرقت مسلحانه از ایستگاه هلال‌احمر در آزادراه تهران ـ قم به پلیس اطلاع داده شد.

پنج سارق مسلح به کلاشینکف پس از ورود به ساختمان ایستگاه، خود را عاملان داعش معرفی کردند

و با تهدید به قتل، دست و پای هشت امدادگر و یک کارمند را بستند

و تمام تجهیزات مخابراتی، ۴۰۰ کیلوگرم آلومینیوم داخل انبار و دو دستگاه آمبولانس را دزدیدند و متواری شدند.

ماموران پس از یک روز، هر پنج سارق سابقه‌دار را دستگیر کردند و با تکمیل بازجویی‌ها،

پرونده برای رسیدگی در اختیار شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی کیخا قرار گرفت.

صبح دیروز، در ابتدای جلسه محاکمه، امدادگران ایستگاه گفتند:

«روز حادثه داخل ساختمان بودیم که ناگهان پنج نفر وارد شدند و دست و پایمان را بستند.

بعضی‌هایشان اسلحه داشتند و می‌گفتند داعشی‌اند و با تهدید به قتل، سه ساعت ما را به گروگان گرفتند.»

سپس هر کدام از متهمان در جایگاه ایستادند.

دستگیری داعشی های قلابی

ابتدا امیر گفت: «ما در یک گاراژ خرید ضایعات، نقشه سرقت را کشیدیم. پس از ورود به ساختمان،

خود را داعشی معرفی کردیم. سپس دست‌و‌پای کارمندان را بستیم و سراغ وسایل رفتیم.

۴۰۰ کیلوگرم آلومینیوم را به مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروختیم و فقط نفری ۳۰۰ هزار تومان به هر کدام‌مان رسید.

دو دستگاه آمبولانس را هم در یک گاراژ پارک کردیم. از جرمی که مرتکب شدم پشیمانم و توبه کرده‌ام.»

متهم دیگر نیز گفت: «من نمی‌دانستم قرار است از ایستگاه هلال‌احمر سرقت کنیم،

اما وقتی به آنجا رفتیم، بچه‌ها گفتند دست خالی برنگردیم.»

سایر متهمان نیز محاکمه شدند. در پایان قضات برای صدور رای وارد شور شدند.

تصویری جالب از تفاوت اسیر شدن یک ایرانی و یک آمریکایی

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از زمان جنگ تحمیلی سربازان و رزمندگان ایرانی همواره از شهادت به عنوان یکی از آرزو‌های خود یاد می‌کردند. اسیران جنگ تحمیلی که پس از آزادی به عنوان آزادگان جبه‌های جنگ عیله باطل شناخته می‌شدند بارها در مصاحبه‌های خود از اسارت خود با تمام سختی‌های پیش رو به عنوان دورانی که توانسته اند بخشی از سختی های اسرای دشت کربلا را مشاهده کنند یاد می کنند. 
 
با آغاز جنایت تروریست‌های تکفیری صهیونیستی داعش در عراق و سوریه بازهم رزمندگان امروزی در غالب مدافعان حرم برای دفاع و صیانت از ارزش‌های اسلامی راهی جبهه‌ها جنگ شدند. تعدادی از این راست‌ قامتان ولایت در این راه مقدس اسیر و تعدادی هم به شهادت رسیدند.
 
فقط کافیست تا جهاد و رشادت را در چهره برزگ مردان تاریخ دید تا همه به  درستی مسیر شهادت پی ببریم. در تصویر زیر لحظه اسارت شهید مدافع حرم،فریدون احمدی،که چند روز پیش بعداز تحمل حدود ۱/۵ سال اسارت، بدست تروریستهای وهابی در سوریه به شهادت رسید را مشاهده می‌کنید. همانگونه که از چهره این شهید بزرگوار عیان است هیچ دردورنجی نمی‌تواند استواری وی در راه حفظ اسلام و پایداری از حق مظلومین را متزلزل کند.
 
 
اما تصویر پائین هم لحظه اسارت سربازان آمریکائی در خلیج فارس را در حالی مشاهده می‌کنید که به شدت از عمل خود ترسیده و نادم است.
 
این است فرق بین جهاد در راه خدا و گمراهی از راه اسلام.
 
تصویری جالب از تفاوت اسیر شدن یک ایرانی و یک آمریکایی 
 

 

عکس های تشییع امام خمینی (ره)

عکس های تشییع امام خمینی و عکس های تشییع پیکر امام خمینی و تصاویر بزرگترین تشییع جنازه دنیا در کتاب گینس و عکس های تشییع رهبر کبیر ایران را در مجله مراحم ببینید.

عکس های تشییع امام خمینی

همزمان با مراسم ارتحال و تشییع امام خمینی (ره) در تهران عکاس فرانسوی “اریک بووه” برای پوشش خبری این  مراسم به تهران آمد و گزارشی تصویری از این مراسم تهیه کرد که همانسال جایزه سوم عکاسی خبری “وردپرس فوتو” را برای وی به همراه داشت.

مجله مراحم: ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، امام خمینی (ره) در خرداد ۱۳۶۸ خبرنگاران و عکاسان سراسر  جهان را به تهران کشاند تا این رویداد مهم را پوشش دهند.

“اریک بووه” عکاس فرانسوی آژانس عکس “گاما” یکی از عکاسان خارجی بود که برای پوشش این مراسم به تهران آمد. او که در آن زمان ۲۸ سال سن بیشتر نداشت اولین جایزه عکاسی خود را با عکس هایش از این مراسم به دست آورد؛ جایزه سوم عکاسی خبری ورد پرس فوتو.

او پیشتر با عکاسی از عملیات امداد و نجات پس از آتشفشان کلمبیا در رسانه ها شناخته شده بود و پس از آن با سفر و عکاسی در افغانستان، عراق، ایران، چچن، سودان، یوگوسلاوی، لبنان و اسرائیل مهمترین حوادث و رویدادهای معاصر در این مناطق را عکاسی کرد.
مراسم ارتحال امام (ره)، درگیری های میدان “تیان آن من”، سقوط دیوار چین، انقلاب مخملی در پراگ، حمله  امریکا به لیبی و آزادی نسلسون ماندلا مهمترین حوادثی است که بووه شاهد آن بوده و از آن عکاسی کرده است. به مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی مجموعه عکس تحسین شده بووه از این مراسم را در زیر  می‌بینید.

عکس های تشییع امام خمینی

عکس های تشییع امام خمینیعکس های تشییع امام خمینیعکس های تشییع امام خمینی

مراسم ارتحال امام خمینی

عکس های تشییع امام خمینیعکس های تشییع امام خمینی

عزاداری برای رحلت امام خمینی

عکس های تشییع امام خمینیعکس های تشییع امام خمینی

مراسم خاکسپاری امام خمینی

عکس های تشییع امام خمینیعکس های تشییع امام خمینی

 

ورود هواپیمای جنگی عربستان به ایران

ورود هواپیمای جنگی عربستان به ایران و ماجرای وارد شدن جنگنده عربستان به حریم هوایی ایران و  ورود جنگنده سعودی به آسمان ایران را در مجله مراحم بخوانید.

 

ورود هواپیمای جنگی عربستان به ایران

ورود هواپیمای جنگی عربستان

برخی رسانه های عربی اخیرا طی ادعایی از ورود یک جنگنده سعودی به حریم هوایی ایران خبر داده بودند که حامل فرماندهان نظامی عربستان که برای مشارکت در نشستی در قزاقستان راهی این کشور بودند.

 

به نقل از وبسایت خبری عیون الخلیج، پاسخ ایران درباره نقض حریم هوایی خود توسط هواپیمای سعودی، ریاض را غافلگیر کرد.

 

به گزارش عیون الخلیج، جواد ظریف وزیر خارجه ایران در پاسخ به نقض حریم هوایی ایران، وارد شدن هواپیمای سعودی به حریم هوایی کشورش را یک “مسئله عادی” عنوان کرد.

 

ظریف یادآور شد: اتفاقی خیلی معمولی افتاده و هواپیمایی با یک مسیر پروازی ثبت شده در مسیر هواپیمایی کشور ما وارد کشور شده و می‌خواسته مسیر را تغییر دهد و مبدأ و مقصد خود را عوض کرده بود. این هواپیما حامل کارشناسان نفتی بوده و این اطلاعاتی است که من دیروز کسب کردم.

 

وزیر امور خارجه تأکید کرد: روش معمول این است که مسئولین هواپیمایی کشور با پدافند هماهنگ می‌کنند و به هواپیما این انتخاب را می‌دهند که یا بنشیند و مسیرش را اصلاح کند و یا برگردد که هواپیما نیز تصمیم می‌گیرد برگردد و در هیچ یک از این مراحل وزارت امور خارجه نقش،‌ دخالت و اطلاعی نداشته و نباید هم داشته باشد چرا که این کاری عادی و معمولی در میان پروازها است و نمی‌توان منظور سیاسی به آن اضافه کرد.

 

گفتنی است که برخی رسانه های عربی اخیرا طی ادعایی از ورود یک جنگنده سعودی به حریم هوایی ایران خبر  داده بودند که حامل فرماندهان نظامی عربستان که برای مشارکت در نشستی در قزاقستان راهی این کشور بودند.

 

منابع عربی ادعا کردند که بازگشت جنگنده سعودی با هماهنگی صورت گرفته است و در این میان جنگنده های ایرانی متعرض جنگنده سعودی نشدند.

 

ماجرای ورود جنگنده عربستان به آسمان ایران

درگیری نمایندگان مجلس ایران +عکس

درگیری نمایندگان مجلس ایران و ماجرای درگیری نمایندگان مجلس با محمدرضا عارف در مجلس شورای  اسلامی و ماجرای دعوا در مجلس ایران و جزئیات درگیری در صحن علنی مجلس را در مجله مراحم بخوانید.

درگیری نمایندگان مجلس ایران ,دعوا با محمدرضا عارف

درگیری نمایندگان مجلس ایران

علی ابراهیمی درباره تصویری که در جریان انتخاب هیات رییسه مجلس منتشر و بسیاری آن را درگیری و اختلاف‌نظر یوسف‌نژاد با محمدرضا عارف تفسیر کردند، گفت:‌ انتخابات دیروز هیات رییسه مجلس قرار بر این بود که اعضای هر سه فراکسیون به افراد مشخص شده رای دهند. اما در عمل و در انتخاب ناظران و دبیران ماجرا طور دیگری رقم خورد. 

جزئیات دعوا در صحن علنی مجلس

تعدادی از اعضای فراکسیون امید زمانی برای داوطلب شدن آقای یوسف‌نژاد در هیات رییسه اقدام کردند که کمی دیر شده بود. در عین حال ایشان علیرغم پایبندی به توافق بین فراکسیون‌ها و عدم تمایل به ثبت نام، برای کسب تکلیف به صندلی آقای عارف مراجعه کرد و از آنجا که نمایندگان همسو و فعالان در امر انتخاب هیات رییسه به موضوعات و اتفاقات در صحن مجلس حساس بودند؛ برای کمک فکری و متقاعد کردن عارف به صندلی او نزدیک شده بودند و در حال مذاکره بودند که خبرنگاران عکس مذکور را در گرماگرم مذاکرات دوستانه و البته جدی گرفته و بر خروجی سایت‌ها درج کردند. 

  
طبیعی است که در حین هر گفتگو و بحثی هر لحظه ممکن است تصویری قابل تفسیر گرفته شود. کما اینکه در شبکه‌های اجتماعی و برخی سایت ها از عکس فوق تفسیرهای مختلفی شده است که با واقعیت منطبق نیست. 
 
او ادامه داد: هیچ گونه برخورد غیر مودبانه‌ای بوجود نیامده و چند تن از اعضای فراکسیون امید به دور صندلی عارف حلقه زده و این حضور برای مذاکره و تبادل نظر بود و بحث ومشاجره‌ای بین آقای یوسف نژاد و دکتر عارف در کار نبود.

ماجرای دعوا با محمدرضا عارق در مجلس

ایلنا

کشف جسد پری دریایی در ساحل +تصاویر

به گزارش یکی از خبرگزاری های بریتانیا کشف جسد نیمه خورده شده پری دریایی توسط موجودات دریایی به ساحل رسید. این موجود عجیب سر انسان و بدن ماهی دارد.

کشف جسد موجودی شبیه پری دریایی:

تا پیش از این تصاویر بسیاری در فضای مجازی با عنوان کشف پری دریایی منتشر شده است که هربار با تکذیبیه متوجه نادرست بودن و یا ساختگی بودن ان شده ایم اما این بار وب سایت MIRROR گزارشی را مبنی بر کشف جسد یک پری دریایی در سواحل بریتانیا منتشر کرد.

جسد پری دریایی,ماهی با سر انسانجسد پری دریایی,ماهی با سر انسان

تصویر کشف پری دریایی در ساحل آبهای بریتانیا

 

آب جسد پری دریایی با سر انسان و بدن ماهی را به ساحل آورد

آب دریا جسد موجودی شبیه انسان با دم ماهی را به ساحل گریت یارموث واقع در بریتانیا آورد تا موج شک و شبهه های ساکنان روی خشکی به وجود پری دریایی در دنیای زیر آب شدت بخشد.در تصاویر مشاهده می کنید که قسمت میانی بدن این موجود تقریبا فاسد شده است اما سر و دم کاملا سالم باقی مانده است. به احتمال قوی بخش میانی بدن موجود عجیب شبیه پری دریایی توسط موجودات دریایی دیگر خورده شده است. این تصویر توسط “پل جونز” گرفته و منتشر و با پیامی برای توضیح آن در فیس بوک به اشتراک گذاشته شده است.

کشف پری دریایی شبیه انسانکشف پری دریایی شبیه انسان

عکس جسد پری دریایی شبیه انسان با دم ماهی در ساحل 

” پل جونز” نوشت :امروز حین جستجو در ساحل گریت یارموث به جسد موجودی دریایی شبیه پری های دریایی قصه ها برخوردم . با نزدیک شدن به ان به یقین رسیدم که این موجود ساختگی نیست و فاسد شدن قسمتی از بدنش بافت گوشتی داخل جسمش را نشان می داد که حاکی از جان دار بودن آن بود. بافت بدنش همانند ماهی ترکیبی از پوست و پولک به رنگ تیره بود.

 

کشف پری دریایی شبیه انسانکشف پری دریایی شبیه انسان

جسد نیمه خورده شده پری دریایی در ساحل گریت یارموث

۴نفر ازکسانی که عکسشان در کنسرت قم پخش شد،محرم بودند

۴نفر ازکسانی که تصویرشان در کنسرت قم پخش شد،محرم بودند

 

http://morahem.com/majale/wp-content/uploads/2016/10/36_113419_545.jpg

 محرم بودن عکس های جنجالی

 
مجله مراحم :  روزنامه جمهوری اسلامی از محرم بودن برخی افرادیی که برنامه۲۰:۳۰ تصاویر آنه ها را درقم پخش کرد،خبر داد.

این روزنامه نوشت:۲نفر از افرادی که تصاویر آنان در حاشیه برنامه تالار شهید آوینی قم از اخبار ۲۰:۳۰ سه شنبه شب شبکه ۲ سیما پخش شد طی نامه و اسناد و مدارکی که به روزنامه جمهوری اسلامی ارسال داشتند رابطه خواهر و برادری خود و دو نفر دیگر از این افراد رابطه زناشویی خود را اظهار و شائبه رفتار غیرشرعی در دقایق پایانی این مراسم را بی اساس اعلام کردند،

اگر چه ایراد عدم رعایت نزاکت اخلاقی و عرف اجتماعی به تصاویر این افراد همچنان وارد است. 

ضمناً اسناد هویتی و مدارک ایشان در دفتر روزنامه موجود است.

درگیری خونین نیروی انتظامی در عسلویه +عکس

 روز چهارشنبه (۱۶ تیرماه) مامورین اداره مبارزه با قاچاق کالا در محدوده اسکله شهر نخل تقی در شهرستان عسلویه استان بوشهر با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ گشتزنی می‌کردند که به تعدادی افراد محلی مظنون شدند.

بر اساس این گزارش، مظنونان تحت تعقیب پلیس قرار گرفته که یکی از افسران پلیس بوشهر جهت متوقف کردن خودرو مظنونان اقدام به تیراندازی می کند. با این شلیک پلیس یکی از افراد تحت تعقیب مجروح می شود که ماموران به سرعت وی را جهت درمان به بیمارستان منتقل می کنند.

تلاش‌های کادر پزشکی بیمارستان بی‌نتیجه ماند و فرد مظنون فوت می‌کند. همراهان متوفی که از این موضوع بسیار عصبانی بودند، خودروی ماموران نیروی انتظامی را به آتش کشیده و از محل متواری می‌شوند.

 

درگیری خونین نیروی انتظامی در عسلویه +عکس

یک منبع آگاه در نیروی انتظامی با تایید خبر ذکر شده اعلام کرد:عده‌ای سودجو پس از مرگ فرد مظنون به یکی از مقرهای انتظامی حمله کرده و قصد تصرف آنجا را داشتند که ماموران به ناچار دست به اسلحه شده و با افراد مهاجم درگیر می‌شوند.

به گفته این مقام آگاه؛ در این درگیری ۸ نفر از مهاجمان مجروح و به بیمارستان منتقل می شوند.همچنین ماموری که در تعقیب و گریز اولیه اقدام به تیراندازی کرده بود ، در اختیار مقامات قضایی قرار گرفت تا رسیدگی لازم درخصوص این پرونده انجام شود.

 

درگیری در بوشهر

گفتنی است،همیشه معتمدین و ریش سفیدان مناطق جهت آرامش و امنیت مردم با نیروی انتظامی همکاری خوبی داشتند که در این موضوع نیز همکاری‌ها مشاهده می‌شو

داعش فوتبالیست های سوریه را سر برید + تصاویر

دیروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه ۵ نفر از جمله چند فوتبالیست به دست داعش در شهر الرقه در شرق سوریه، پایگاه اصلی این گروه نزدیک مرزهای عراق اعدام شدند که امروز دیده بان حقوق بشر سوریه آن را تأیید کرد.

این مرکز اعلام کرد، فعالان این مرکز از اعدام ۵ مرد جوان در مرکز شهر الرقه در ۲۴ ساعت گذشته به دست داعش مطلع شدند که دو نفرشان برادر و برخی هم بازیکنان باشگاه ورزشی الشباب بودند.

بر اساس این گزارش، داعش چهار نفر از این افراد را به اتهام جاسوسی برای کُردهای کافر و یک نفر را به اتهام ارتداد اعدام کرد. 

داعش پس از پوشاندن لباس نارنجی بر تن این افراد، سرشان را از بدنشان جدا کرد.

 

 

ترافیک وحشتناک جاده چالوس/ مردم در جاده خوابیدند

ترافیک در ورودی محور کرج-چالوس همچنان ادامه دارد. مردم ناچار شدند در جاده بخوابند.

 
 
قلیان کشیدن در جاده,قلیان کشیدن در وسط جاده چالوس,چادر زدن در ترافیک جاده چالوس,خوابیدن در ترافیکقلیان کشیدن در جاده,قلیان کشیدن در وسط جاده چالوس,چادر زدن در ترافیک جاده چالوس,خوابیدن در ترافیکقلیان کشیدن در جاده,قلیان کشیدن در وسط جاده چالوس,چادر زدن در ترافیک جاده چالوس,خوابیدن در ترافیکقلیان کشیدن در جاده,قلیان کشیدن در وسط جاده چالوس,چادر زدن در ترافیک جاده چالوس,خوابیدن در ترافیکقلیان کشیدن در جاده,قلیان کشیدن در وسط جاده چالوس,چادر زدن در ترافیک جاده چالوس,خوابیدن در ترافیکقلیان کشیدن در جاده,قلیان کشیدن در وسط جاده چالوس,چادر زدن در ترافیک جاده چالوس,خوابیدن در ترافیکقلیان کشیدن در جاده,قلیان کشیدن در وسط جاده چالوس,چادر زدن در ترافیک جاده چالوس,خوابیدن در ترافیکقلیان کشیدن در جاده,قلیان کشیدن در وسط جاده چالوس,چادر زدن در ترافیک جاده چالوس,خوابیدن در ترافیکقلیان کشیدن در جاده,قلیان کشیدن در وسط جاده چالوس,چادر زدن در ترافیک جاده چالوس,خوابیدن در ترافیکقلیان کشیدن در جاده,قلیان کشیدن در وسط جاده چالوس,چادر زدن در ترافیک جاده چالوس,خوابیدن در ترافیکقلیان کشیدن در جاده,قلیان کشیدن در وسط جاده چالوس,چادر زدن در ترافیک جاده چالوس,خوابیدن در ترافیکقلیان کشیدن در جاده,قلیان کشیدن در وسط جاده چالوس,چادر زدن در ترافیک جاده چالوس,خوابیدن در ترافیکقلیان کشیدن در جاده,قلیان کشیدن در وسط جاده چالوس,چادر زدن در ترافیک جاده چالوس,خوابیدن در ترافیکقلیان کشیدن در جاده,قلیان کشیدن در وسط جاده چالوس,چادر زدن در ترافیک جاده چالوس,خوابیدن در ترافیک

تصاویر: سالگرد نسل کشی ارامنه در کلیسای سرکیس تهران

مراسم یکصدو یکمین سالگرد نسل کشی ارامنه صبح یکشنبه ۵ اردیبهشت ماه در کلیسای سرکیس مقدس برگزار شد.
 
 
 
 

تصادف وحشتناک سمند با تیر چراغ برق +تصاویر

یک دستگاه خودروی سمند در جاده جراحی به دلیل سرعت غیرمجاز از جاده منحرف شد و به تیر برق برخورد کرد. در اثر این تصادف راننده بعد از انتقال به بیمارستان درگذشت.
 
شهر ماهشهر از دو قسمت ماهشهر قدیم و ناحیه صنعتی تشکیل شده‌است. این شهر یکی از قطب‌های بزرگ اقتصادی کشور به شمار می‌رود. از یک طرف منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و از طرف دیگر اداره بنادر و کشتیرانی جایگاه ویژه‌ای را به این شهر اختصاص داده است.
 
 
 

 

تصاویر: مراسم ختم مهرداد اولادی

مهرداد اولادی، فوتبالیست سابق استقلال، پرسپولیس و ملوان هفته گذشته درگذشت تا جامعه فوتبال بار دیگر عزادار شود. به همین دلیل امروز نیز مراسم ختمی در زادگاه این بازیکن فقید در قائمشهر برگزار شد که چهره های مطرحی نیز در آن حضور داشتند. این مراسم در حسینیه عاشقان ثارالله قائمشهر و امروز در حالی برگزار شد که از چهره های مطرح ورزشی می توان به حضور شیث رضایی و جواد کاظمیان به عنوان دو بازیکن هم تیمی مرحوم اولادی اشاره کرد و علی کفاشیان و مهدی تاج و… نیز از دیگر حاضران این مراسم بودند. بازیکنان ملوان نیز امروز با یک دستگاه اتوبوس به قائمشهر رفتند تا در ختم هم تیمی فقید خود حضور یابند.
 

 

سلفی با هواپیما ربا و کمربند انتحاری اش

انتشار سلفی یک مسافر با لبانی خندان در کنار «سیف الدین مصطفی،» هواپیما ربا که در آن لحظه کمربند انفجاری نیز به همراه داشت، نیروهای امنیتی در مصر و قبرس را غافلگیر کرد. این مسافر سلفی مذکور را هنگامی گرفت که رباینده پس از مذاکره با مقام های قبرسی در فرودگاه «لارناکا» موافقت کرد مسافران مصری هواپیما را ترک کنند.

 

 

سلفی با هواپیما ربا و کمربند انتحاری اش

 

واقعیت ماجرای عکس سفر روحانی به یزد

س از اینکه عکس‌هایی از عدم استقبال پرشور مردم یزد از روحانی و رضایت‌نامه والدین دانش‌آموزان برای حضور در سخنرانی وی در شبکه‌های اجتماعی از جمله تلگرام منتشر شد یکی از رسانه‌های محلی در اقدامی برای از بین بردن شبهه عدم استقبال از رئیس‌‌جمهور عکسی را منتشر کرد که حاکی از استقبال پرشور و خیل جمعیت مردم یزد در سخنرانی حسن روحانی است. 

.
 

سرقت عکس استقبال از احمدی‌نژاد در یزد به نفع روحانی + تصاویر
عکسی که به عنوان استقبال از روحانی در یزد در ۱۷ اسفند ۹۴ منتشر شد

 


 

اما عکس مذکور شباهت بی‌کم و کاستی با عکسی که در بهمن سال ۱۳۸۷ از سخنرانی محمود احمدی‌نژاد در یزد منتشر شده، دارد.

 

سرقت عکس استقبال از احمدی‌نژاد در یزد به نفع روحانی + تصاویر

استقبال احمدی‌نژاد در یزد ۳۰ بهمن سال ۱۳۸۷

 

 


 

 به نظر می‌رسد رسانه محلی مذکور در اقدام غیراخلاقی عکس سفر استانی احمدی‌نژاد را به عنوان عکس استقبال از رئیس‌جمهور جا زده است.

 

سرقت عکس استقبال از احمدی‌نژاد در یزد به نفع روحانی + تصاویر

 

خبرهای تصویری

نشست خبری سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر. (مهر/ مجید حق‌دوست)

 


تصویر
تصویر

 

 

 


 

 


مراسم افتتاح «آیین ملی نوروز». (ایسنا/ برنا قاسمی)

 


تصویر
 

 


 

نمایشگاه آثار حجمی و تابلوهای نقاشی ویم دلووی. (مهر/ مسعود ساکی)


تصویر
تصویر

 

 

 

 


 

دومین دوره مسابقات رباتیک دانشجویان غیر ایرانی. (باشگاه خبرنگاران/ آرش میرسپاسی)


تصویر
تصویر
تصویر

 

 

 

 


 


خیابان جمهوری در روزهای پایانی سال ۹۴٫ (باشگاه خبرنگاران/ آرش میرسپاسی)

 


تصویر

 


 

ورودی کنگره خلق چین در پکن


تصویر

 


 

آلودگی شدید هوا در هانوی، ویتنام


تصویر

 


 

 

آماده کردن شرکت‌کننده در جشنواره هندوها؛ بوپال هند

 


تصویر
 

 


 

شاهزاده ویلیام و دخترش شارلوت؛ فرانسه

 


تصویر

 

 


 

مراسم افتتاحیه جشنواره تأتر؛ بوگوتا، کلمبیا


تصویر
 

 


 


عکس سلفی با مدل؛ پشت صحنه نمایش مد در پاریس


تصویر
 

 


 


مسابقه سورتمه‌رانی با سگ‌؛ آلاسکا


تصویر
تصویر

 

 


 

شفق شمالی در نورتامبرلند

 

 

گزیده ای از اخبار تصویری جهان

 
  • بوداییان در مراسم پیشواز بهار در معبدی در ژاپن با پای برهنه روی آتش راه می روند. (GETTY )

    مردی با لباس بازیگر جنگ ستارگان در میلان ایتالیا (Corbis)

    کوه آتش فشانی « تونگوراهوا» در اکوادور (ZUMA)

    سربازان هندی در یک پادگان حومه سرینگر (NurPhoto)

    کوه نوردی در ارتفاعات برفی رشته کوه آلپ (National Geographic)

    حمل خوشه های موز با موتور در کامبوج (AFP)

    جشنواره خودروهای از رده خارج شده در انگلیس (ZUMA)

    مسابقات قهرمانی تنیس روی میز معلولین در کوالالامپور (AP )

    «دنی گرین» پاییز سه سال گذشته را در پارک ملی کلارک برای عکاسی از خرس های گذرانده است. (Shutterstock)

    طرفداران تیم کریکت بنگلادش در مسابقات کریکت جام ملت های آسیا (GETTY)

    مرد هندو در جشنواره «شیوا» معبد «پاشاپتینا» نپال (ZUMA)

    مراسم سنتی خداحافظی با زمستان در سوئیس (AP)

اعتراض دختران محجبه در کمپین ترامپ +تصاویر

در جریان کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ در “کانزاس” جمعی از دختران محجبه مسلمان اعتراض خود را به مواضع نامزد جنجالی جمهوری خواهان نشان دادند.
 
 رقابت های انتخاباتی درون حزبی امریکا دیروز در حالی برگزار شد که دونالد ترامپ نامزد جنجالی این حزب عرصه را در ایالت “کانزاس” بر رقیب خود “تد کروز” واگذار کرد. از نکات جالب توجه رقابت های انتخاباتی دیروز امریکا حضور جمعی از دختران محجبه مسلمان در کمپین انتخاباتی ترامپ بود. برگزار کنندگان مراسم از این دختران دانشجو که برای نشان دادن اعتراض به موضع گیری ضد مسلمانان او به محل برگزاری سخنرانی آمده بودند خواستند پیش از ورود ترامپ سالن را ترک کنند. عکس هایی که خبرگزاری فرانسه منتشر کرده است نشان می دهد این دختران پیش از ترک سالن علیه ترامپ شعار داده و با هم عکس سلفی رفته اند.
 
این درحالی است که دیروز یکی از گروه های مدافع حقوق بشر در انگلیس ترامپ را بدترین اسلام هراس در سال ۲۰۱۶ میلادی نام نهاد. این عنوان به دلیل درخواست ترامپ برای ممانعت از ورود مسلمانان به آمریکا به او داده شد. 
 
 
 
 

تصادف خودرو حامل بار قاچاق

ساعت ۶:۲۰ دقیقه صبح امروز سه شنبه در کیلومتر ۴۵ محور یاسوج – اصفهان در روستای سمرون بخش پاتاوه، یک دستگاه خودروی سمند حامل کالاهای قاچاق به دلیل انحراف به چپ با خودروی پژو ۴۰۵ برخورد و رانندگان این دو خودرو به شدت مجروح و راهی مراکز درمانی یاسوج شد. خودروهای حمل قاچاق کالا که به «شوتی» مشهور شده اند در محور یاسوج – اصفهان با رانندگی پرخطر و عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و بعضا به صورت کاروانی اقدام به رانندگی در این محور می کنند که باعث کشته و مجروح شدن هم استانی ها شده است.

 

خبرهای تصویری جالب

نشست خبری وزیر کشور. (ایرنا/ محمد بابایی)
تصویر

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست. (ایسنا/ شیما مسجدی)
تصویر

کتابخوانی ویژه پیروان ادیان توحیدی. (ایرنا/ مهدی جعفری)
تصویر
تصویر
تصویر

دستفروشی در متروی تهران. (ایرنا)
تصویر

جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر. (ایرنا/ مجتبی محمدلو/ مهر/ اشرف طباطبایی)
تصویر
تصویر
تصویر

بارش باران در رشت. (تسنیم/ سعید طلوعی)

تصویر
تصویر

پاک کردن اشک‌های مادر پس از تلاش ناموفق برای رسیدن به جزیره یونانی، ازمیر، ترکیه
تصویر

ترس کودک در مراسم افتتاح پارک وحشت در بانکوک
تصویر

لاشه نهنگ در ساحل پرگرسو، مکزیک
تصویر

نمایشگاه سالانه کشاورزی در پاریس
تصویر

 

دستگیری یک زن با سر بریده در خیابان +تصاویر

زنی که سر بریده کودکی را با خود حمل می‌کرد در نزدیکی یکی از ایستگاه‌های مترو مسکو دستگیر شد.

مجله ستاره ساق :خبرگزاری «اسپوتنیک» نوشت که این زن به عنوان پرستار کودک کار می‌کرد.وی تهدید کرده بود که خود را منفجر می‌کند و شعارهایی سر می‌داد.

همچنین جسد بی سر این کودک پس از آتش‌سوزی امروز صبح در آپارتمانی در مسکو پیدا شد.

 
 
 
خانه ای که قاتل بعد از جنایت به آتش کشید
خانه ای که قاتل بعد از جنایت به آتش کشید
ناستیا،کودکی که به قتل رسید
ناستیا،کودکی که به قتل رسید

 

 

اطلاعات چه چیزهایی از گروه تروریستی کشف کرد؟ +تصاویر

به گفته وزیر اطلاعات یکی از جریان‌های تروریستی که از خارج کشور قصد ورود به داخل داشتند تحت کنترل قرار گرفته و ۲ روز قبل از انتخابات مورد ضربه قرارگرفتند. ۶ جلیقه انتحاری، ۹ چاشنی الکترونیکی و پودر انفجاری RTX و سنسور تایمر کنترلی ثبت و ضبط گردید.
 
مجله مراحم
 
 

خود سوزی یک دستفروش در بازار تهران + فیلم

 

 

 حوالی ساعت ۱۲ ظهر ماموران کلانتری در محدوده مرکزی شهر تهران به فردی بنام امیر که بساط روسری پهن کرده در خصوص جمع آوری بساط تذکر دادند.

پیرو این تذکر فرد مورد نظر با ریختن بنزین بر روی خود اقدام به خودسوزی نموده و با دخالت مردم این موضوع فیصله یافته و این فرد به بیمارستان مطهری منتقل گردید.

گفتنی است پاساژداران همه ساله در آستانه شب عید برای جلوگیری ازبساط گستری چنین هماهنگی هایی را با کلانتریها انجام می دهند.

 

دانلود این ویدئو

 

 

آزادسازی شهر الرمادی از دست داعش (تصاویر)

آزادسازی الرمادی معادله جنگ با داعش را دچار تغییرات مهمی کرده و راه را برای آزادی موصل، مرکز استان نینوا، در غرب عراق هموار خواهد کرد؛ شهری که داعش پس از تصرف در سال گذشته، آن را دارالخلافه اعلام کرده است. در چنین شرایطی عراقی ها منتظر بسته شدن نهایی پرونده داعش هستند.
 
 

 

 
 
 
 

خودکشی یک زن در میدان رسالت تهران +تصاویر

 تصاویری از خودکشی یک زن در میدان رسالت تهران که صبح امروز اتفاق افتاده است.لازم به توضیح است هنوز از خبری از انگیزه این خودکشی منتشر نشده است.
 
 
 
 
 
 

وقتی که از ترس داعش به غار پناه می برند (تصاویر)

تصاویری از عکاس خبرگزاری رویترز از زنان و کودکان آواره و جنگ زده سوری که به غارهای زیر زمینی جنوب شهر ادلب پناه برده و در آنجا زندگی می‌کنند.
 
 
 
 

بهنام صفوی به کما رفت

بهنام صفوی خواننده پاپ دوشنبه شب بر اثر تداخل دارویی در دوره شیمی‌درمانی دچار تشنج شد و به کما رفت.

 

 

 

سایت هواداران این خواننده با اعلام این خبر در صفحه خود نوشت: بهنام صفوی ساعاتی پیش بر اثر تداخل دارویی در دومین روز از دوره شیمی درمانی خود تشنج کرده و به کما رفت.

 

 


 

بهنام صفوی به کما رفت

 

 

 


یکی از نزدیکان صفوی ضمن تایید خبر فوق از درج اطلاعات بیشتر تا زمان رضایت خانواده صفوی و مدیر برنامه هایشان خودداری کرد.

 

 

 

همچنین میلاد لطیفی مدیر برنامه‌های این خواننده اطلاعات بیشتر پیرامون این مساله را به بعد موکول کرد.

 

 

 

بهنام صفوی، خواننده و آهنگساز بنام موسیقی پاپ کشورمان چندی پیش به دلیل تومور مغزی برای سپری کردن مراحل درمان و انجام عمل جراحی در بیمارستان عرفان تهران بستری شد و ۴ تیرماه بعد از یک عمل جراحی سخت به سلامت از بیمارستان مرخص شد.

 

 

 

صفوی از دو سال پیش تومور مغزی داشته است که این بیماری در چند وقت اخیر به مرحله پیشرفته رسیده بود.

 

 

 

او جمعه ۱۷ مهرماه اولین کنسرت خود بعد از عمل جراحی را در برج میلاد برگزار کرد.

سنگین‌ ترین نوزاد به دنیا آمد

چهارشنبه گذشته در ایمفال از ایالت راجستان نوزادی متولد شد که دکتران او را «نوزاد معجزه» می‌نامند. به گفته پزشکان این نوزاد دختر ۱۳ پوندی (حدودا ۶ کیلو) به دلیل چاق بودن مادرش (۲۲۰ پوند) به این وزن رسیده است.

 

 

مادر ۲۵ ساله بانام گوجا بای مبتلا به دیابت است که می‌تواند باعث افزایش وزن شدید در فرزندانش شود. این نوزاد آن‌قدر چاق بود که پزشکان مجبور شدند به روش سزارین او را به دنیا بیاورند. شایان ذکر است که در حالت عادی یک نوزاد معمولی در هند تا ۶٫۶ پوند وزن دارد. 

 

 


 

سنگین‌ترین نوزاد هندی + تصاویر

 


 

سنگین‌ترین نوزاد هندی + تصاویر

 

 

سنگین‌ترین نوزاد هندی + تصاویر

 

 

 

رئیس جمهور روسیه: ابوبکر بغدادی را زنده میخواهم

رئیس جمهوری روسیه از نظامیان این کشور خواسته است ابوبکر البغدادی و دیگر سرکرده های گروه تکفیری- صهیونیستی داعش را زنده بگیرند.

 

http://media.jamnews.ir/medium1/1394/07/07/JamNewsImage22204222.jpg

به گزارش پایگاه خبری «پانوراما الشرق الاوسط»، منابع آگاه روسی اعلام کردند: پوتین از نیروهای نظامی این کشور خواسته است در جنگ علیه تروریست های داعش تلاش کنند سرکرده های آنها و در صدرشان ابوبکر البغدادی را زنده بگیرند و اگر نتوانستند این کار را بکنند، اجساد آنها را به مسکو منتقل کنند.

 

http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1393/06/03/635445932562950809.jpg

منابع آگاه اعلام کردند که هدف روسیه از این کار نشان دادن ضعف و شکست آمریکا در نابود کردن داعش با حملات هوایی ائتلاف است که از یک سال پیش آغاز شده است.

ایگور کوناشینکوف سخنگوی رسمی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: نیروی هوایی روسیه اکنون به طور مستقیم مقر اصلی داعش را در شهر الرقه سوریه هدف قرار می دهد.

لاوروف: تغییر نظام سوریه را با توسل به زور نمی ‌پذیریم

وزیر خارجه روسیه هم تاکید کرد: مسکو تغییر نظام سوریه را با توسل به زور نمی پذیرد.

به گزارش شبکه تلویزیونی روسیا الیوم، سرگئی لاوروف در نشست خبری در مسکو گفت: اقدامات ما در سوریه علنی است و با دعوت دولت سوریه انجام می شود.

وی خاطر نشان کرد: ائتلاف غربی در بیش از یکسال گذشته حملاتی در سوریه انجام داد بدون اینکه کارآیی واقعی داشته باشد.

نماینده پارلمان روسیه: احتمال حضور نیروهای داوطلب روسیه در سوریه

ولادیمیر کومویدوف رئیس کمیته دفاعی پارلمان روسیه دوشنبه گفت نیروهای داوطلب روسی که تجارب رزمی خود را در اوکراین بهبود داده اند احتمالا به سوریه سفر کنند تا در کنار نیروهای طرفدار بشار اسد رئیس جمهور سوریه بجنگند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، وی گفت:«این احتمال وجود دارد که گروه هایی از نیروهای داوطلب روسی در میان اعضای ارتش سوریه به عنوان مشارکت کنندگان در نبردها، حاضر شوند.»

وزیر دفاع امریکا: روسیه در حمایت از اسد ناکام خواهد ماند

شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر هم گزارش داد: اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا در نشست خبری مشترک با همتای اسپانیایی خود در مادرید گفت: آنچه روسیه در سوریه برای حمایت از بشار اسد انجام می دهد، شکست خواهد خورد و فقط باعث پیچیده تر شدن اوضاع در سوریه می شود.

 
هواپیماهای نیروی هوایی روسیه طی سه شبانه روز ده‌ها باز پرواز کرده و ده‌ها موضع متعلق به گروه تروریستی داعش در سوریه را بمباران کرده‌اند.
 
 
 
 
 



عکاسی در چند قدمی مرگ (تصاویر)

دونالد مک کالین عکاس خبری انگلیسی یکی از مشهورترین عکاسان خبری جهان به شمار می‌رود که موضوعاتی چون جنگ، فقر، بیماری و قحطی را در آثار خود دنبال می‌کند و شماری از تاثیرگذارترین عکس های تاریخ معاصر را عکاسی کرده است.

 

مک کالین که در اکتبر ۱۹۳۵ در یکی از محلات فقیر لندن متولد شد از اولین تجربیات عکاسی سیاهی و تباهی جامعه فقیر انگلیس را به عنوان سوژه عکاسی انتخاب کرد و با عکاسی از یکی گروه گنگستری در «فینزبوری پارک» کار خود را شروع کرد. بیان تاثیرگذار مک کالین باعث شد خیلی زود به عنوان عکاس در نشریه “آبزرور” استخدام شود و برای عکاسی از جنگ قبرس به این منطقه اعزام شود. این شروع ماموریتی بود که بعدها در نقاط جنگی و بحرانی دیگری چون «بیافرا»، «کنگو»، «ایرلند شمالی»، «بنگلادش»، «جنگ داخلی لبنان»، «ال سالوادور» کامبوج، ویتنام و افغانستان به خلق شماری از تاثیرگذارترین عکس‌های خبری انجامید.

تعهد بالای مک کالین در به تصویر کشیدن فجایعی که در حال رخ دادن بود باعث شد بارها تا یک قدمی مرگ پیش برود تا تصویری واقعی از خشونت، تباهی و مرگ در قرن گذشته را به ثبت برساند. نقل است که او که در زمانی که از جنگ داخلی در لبنان عکاسی می‌کرد در بیروت توسط فالانژها با چاقو تهدید به مرگ شد و یکبار دیگر در بحران داخلی ایرلند به واسطه تنفس گاز سی.اس مسموم شد. او حتی یکبار توسط عوامل «ایدی امین» در اوگاندا دستگیر شد و مدتی را در زندانی که شمار زیادی از مخالفان امین در آن با پتک اعدام می‌شدند افتاد اما پس از مدتی آزاد شد؛ حادثه ای که بعدها تالمات روحی شدید برای وی به همراه داشت. با این حال او یکبار واقعا تا یک قدمی مرگ پیش رفت؛ زمانیکه در جبهه نبرد ویتنام تیری به سمت او امد و دوربین مانع آن شد که گلوله به بدنش اصابت کند.

قدرت و تاثیر آثار مک کالین بر افکار عمومی باعث شده او را یکی از تاثیرگذارترین عکاسان معاصر بدانند؛ عکس‌های او آنقدر اثرگذار بود که وقتی در سال ۱۹۸۲ قرار بود برای عکاسی همراه با سربازان انگلیسی به جزیره «فالکلند» برود مارگارت تاچر نخست وزیر وقت این کشور شخصا اجازه اعزام او را نداد؛ افدامی که به منزله سانسور در رسانه‌های عمومی قلمداد شد.

او خودش درباره عکس‌هایی که گرفته و تاثیراتی که بر مخاطب می‌گذارد معتقد است: «گاهی اوقات احساس می کردم دارم قطعاتی از گوشت انسان را با خود به خانه می برم، نه نگاتیوها را. به این دلیل که رنج و درد مردمی را که عکاسی کردم با خود می بردم.»

او تاکنون چهاربار جایزه عکاسی «وردپرس فوتو» را برای آثارش دریافت کرده است. به مناسبت هشتاد سالگی مک کالین در زیر برخی از مشهورترین کارهای او را مرور می‌کنیم.

(تصاویر) عکاسی در یک قدمیِ مرگ
سرباز امریکایی از ساختمانی مخروبه در برلین غربی، برلین شرقی را دید می‌زند. سال ۱۹۶۱

 

(تصاویر) عکاسی در یک قدمیِ مرگ
سرباز مجروح در جنگ ویتنام با کمک دو سرباز دیگر جابجا می‌شود. سال ۱۹۶۵

(تصاویر) عکاسی در یک قدمیِ مرگ
سرباز ویتنامی یک “ویت کنگ” را روی زمین می کشد و با خود می‌برد. سال ۱۹۶۵

(تصاویر) عکاسی در یک قدمیِ مرگ
 تفنگداری نیروی دریایی شوکه شده در جنگ ویتنام؛ این عکس مشهورترین عکس مک کالین به شمار می‌رود. سال ۱۹۶۸ 

(تصاویر) عکاسی در یک قدمیِ مرگ
جنگ داخلی در قبرس؛ دو تن از ترک‌های مسلح آماده شلیک به سمت جبهه یونانی‌ها. سال ۱۹۶۳

(تصاویر) عکاسی در یک قدمیِ مرگ
چند تن از ترک‌های قبرس پیکر یکی از مجروحان نبرد در “سیپروس” را از مهلکه دور می‌کنند. سال ۱۹۶۳

(تصاویر) عکاسی در یک قدمیِ مرگ
زن داغدار فلسطینی در بیروت که یکی از اعضای خانواده‌اش را در جنگ های داخلی لبنان از دست داده است. سال ۱۹۷۶

(تصاویر) عکاسی در یک قدمیِ مرگ
سربازان فالانژ و پیکر زن جانباخته در درگیری‌های خیابانی بیروت. سال ۱۹۷۶

(تصاویر) عکاسی در یک قدمیِ مرگ
کمین دو شبه نظامی فالانژ در درگیری‌های داخلی در بیروت. سال ۱۹۷۶

(تصاویر) عکاسی در یک قدمیِ مرگ
چند تن از فالانژها در خیابان‌های بیروت و یک نوازنده در حال نواختن ساز؛ پیکر یک دختر فلسطینی جلوی آنها روی زمین افتاده است. سال ۱۹۷۶

(تصاویر) عکاسی در یک قدمیِ مرگ
یک فالانژیست در حال کمک به یک پیرزن و پیرمرد در جریان جنگ های داخلی لبنان در بیروت. سال ۱۹۷۶

(تصاویر) عکاسی در یک قدمیِ مرگ
سرباز کنگویی چند متهم به هواداری “پاتریس لومومبا” را بازداشت کرده است. سال ۱۹۶۴

(تصاویر) عکاسی در یک قدمیِ مرگ
نبرد خیابانی میان سربازان بریتانیایی و ارتش جمهوری‌خواه کاتولیک ایرلند در ایرلند شمالی. سال ۱۹۷۲

(تصاویر) عکاسی در یک قدمیِ مرگ
سوگواری زن ترک قبرسی که همسرش را در نبردهای سیپروس از دست داده است. سال ۱۹۶۴

(تصاویر) عکاسی در یک قدمیِ مرگ
فلسطینی‌ها در خیابان های جنگ زده بیروت. سال ۱۹۷۶

(تصاویر) عکاسی در یک قدمیِ مرگ
پیکر یکی از کسانی که توسط خمرهای سرخ در کامبوج کشته شده است. سال ۱۹۷۶

(تصاویر) عکاسی در یک قدمیِ مرگ
یکی از بی خانمان‌ها در محله “اسنویی” در کمبریج که پس از دیدن عکاس یک موش را در دهان خود می‌گذارد. سال ۱۹۷۰

(تصاویر) عکاسی در یک قدمیِ مرگ
اجتماع هزاران هندو در فستیوال “کومب ملا”، در رودخانه های گنگ. سال ۱۹۸۹

(تصاویر) عکاسی در یک قدمیِ مرگ
تصویری از منطقه “سم” جایی که در جنگ جهانی اول نبردی به همین نام در آن رخ داد و ارتش امپراطوری‌های انگلیس و فرانسه امپراتوری آلمان را شکست دادند. عکس متعلق به سال ۲۰۰۰

(تصاویر) عکاسی در یک قدمیِ مرگ
مک کالین و دوربین عکاسی

 
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد